Ülesannete tähtaeg on
hiljemalt teisipäev, 28. aprill kell 10.00.
Õpetajaga
saad suhelda video vahendusel (esmaspäeval, kolmapäeval ja
reedel). Videotund on võimalus teha tunnitöö ära koos õpetajaga ja
vajadusel abi küsida.
* Palun ole
videotunnis tööks valmis paar minutit enne tunni algust.
!!! Kirjuta tänase päeva
tunniplaan endale päevikusse.
Eesti keel
Teema: Küsimuste moodustamine. Vesta-Linne ja Nuusu III
Videotund kell 10.00-10.45 SIIN
1) Võtame kasutusele uue keskkonna. Vaata juhendit, kuidas sisse logida:
Logi sisse enda kasutajatunnuse ja parooliga (samad, mis LearningAppsi keskkonnas, vaata e-koolist või päevikust) SIIA.
Ava 2.a klassi kaust ja lahenda ülesanne (etteütlus: suluta kaashääliku pikkus).
2) Loe järgmisi sõnu ja nende tähendusi.
lidub - jookseb
huilgab - hõiskab, hüüab
sosinal - väga vaikselt
midagi on lahti - midagi on juhtunud
nukra näoga - kurva näoga
võtab võimust - muutub tugevamaks
pilkane - täiesti ilma valguseta
on vakka - on vait
ei talu - ei kannata
3) Loe õpikust lk 74 "Vesta-Linne ja Nuusu" III osa.
4) Tuleta meelde, kuidas küsimusi moodustada TaskuTarga abil.
5) Küsimuste koostamine vihikusse.
* Kirjuta vihikusse ka lause, mille kohta küsimused moodustad.
* Moodusta küsimused küsisõnadega, mis on etteantud.
Harjutus
1. Vesta-Linne lidub eelkoolist koju.
Kes lidub eelkoolist koju?
Kust ......................................?
Kuhu .....................................?
2. Kogu pere on köögis koos.
Kes .............................................?
Kus .............................................?
3. Tüdruk jookseb oma tuppa.
Kuhu ............................................?
Mida teeb ....................................?
Kes ................................................?
Tee paus!
Videotund kell
11.00-11.30 SIIN
5) Tee mõistekaart lehma kohta. Näidisel on mõistekaart alustatud. Sina teed enda mõistekaardi näidise järgi ja lõpetad selle.
6) Tee mõistekaardist pilt ja postita SIIA (parool sama).
Tee paus!
Matemaatika
Teema: Korrutamine arvuga 5
1) Korda korrutamist arvudega 2, 3 ja 4. Keeruta spinnerit, arvuta ja kontrolli ennast ise (tr lk 6, 10, 16).
Korrutamise spinner
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar